Thursday, December 17, 2009

NO! POWDER TO THE PEOPLE


Totul a inceput acum 2 luni, cand pentru prima oara am incercat un party powder. Primu gand care mi-a venit in momentul in care am vazut liniuta alba, a fost " ce cacat fac eu aici" dar m-am lasat dus de val si deh curiozitatea ma facut sa iau. Dupa vreo 30 de secunde de usturime, realizez ca nu a fost asa de rau si senzatia e chiar placuta, o usurare totala, energie si chiar un chef exagerat de comunicare. In fine si in momentul de fata continui sa iau, dar cantitatile sunt mult mai mici in intervale de timp mult mai mari, in general odata pe saptamana cel mult.
Primu powder care l-am incercat a fost "Special Gold". Era o senzatie noua, unica, in momentul acela nu o puteam descrie, era totul prea bun sa fie adevarat. Si chiar asa a fost, acest praf este un agent atat de puternic asupra creierului incat te face sa vrei mai mult si mai mult. In fine, m-am stapanit si am trecut peste.
Un alt moment in care am cunoscut alte prafuri de genul a fost o plecare la Bucuresti, la Luci la camin. Din lipsa de Special am decis sa incercam si alte "party powders".
Prima oara am incercat Charge, un sentiment total diferit de Special Gold, o putere care n-o mai intalnisem, pur si simplu m-a dat pe spate. Am avut atata energie imi venea sa o iau la fuga, sa dansez o noapte intreaga.
Dar si charge-ul s-a dus si inca era devreme asa ca am decis sa incercam Magic Powder. Si din nou diferenta dintre cele 3 a fost izbitoare. Si da... intr-un final s-a facut dimineata, era 6 dimineata si noi inca nu aveam somn, muzica inca era data tare si noi eram inca alerti.
Mai nou, dupa ce Special Gold a avut atata succes, binenteles ca au aparut si variante noi, mai mult sau mai putin reusite; acestea sunt Special Diamond si Special Dust. Acestea ofera stari de spirit putin diferite dar aceeasi energie tipica pentru party powder-uri. Binenteles ca nu am rezistat si a trebuit sa le incerc, sincer nu am fost prea multumit.
Ultima chestie care am incercat-o si mai mult ca sigur cea mai puternica ca senzatie dar si cea mai iesita din comun a fost PUSH! si da frate chiar ma impins, ma dat la o parte, ma omoara. Intr-un interval de 5 minute ai 20 de stari diferite, e combinatia intre a fuma ceva si a lua un party powder. Dupa o usturime destul de lunga putin agonizanta, am ajuns la o stare care nu o pot asemuii niciuneia din trecut.
In final am decis ca trebuie sa ma opresc cu aceste mici plus-uri de energie in primul rand datorita banilor. Dupa niste calcule facute generalizand sumele date pe fiecare escapada de genul am ajuns la concluzia ca nu merita sa cheltui atata pentru diverse ocazii fara o anumita importanta. Intrebarea este daca o sa mai iau sau nu, si raspunsul este "DA" o sa mai iau, dar ocaziile o sa fie mult mai rare pentru ca pana la urma merg pe ideea ca ceea ce e asa de bun ori te omoara, ori e ilegal, ori ingrasa.

* multumesc mult baiatului care a postat comentul de mai jos, mersi mult pentru informatii

2 comments:

Anonymous said...

deci ma bucur ca ai ajuns la o concluzie buna de altfel:P poop a si app sigur ca vreau ciocolata aia :))) si e interesant articolul pe bune :P am mai invatat si eu ceva :P:) in unele domenii sunt chiar pe dinafaraa:P

Anonymous said...

Salut in primul rand vreau sa te felicit ai un blog foarte frumos si foarte bine reusit..iar ca sa te si lamuresc..ce e in special, magic, si charge ;) iti recomand sa te uiti pe net dupa substanta MEPEDRONE si daca ai nevoie te pot ajuta cu toata documentatia de care ai nevoie pentru acest designer drug da_vinci44 este id-ul meu sper sa comunicam si colaboram


P.S.
Un sfat cald si prietenesc..opreste-te..numai lua si eu iau special..si daca nu ma crezi la ori ce ora ..imi cer web si eu iti trag o linie...maare maaare chiar sub ochii tai ;)

Post a Comment