Monday, March 29, 2010

Leapsa!

Iar am luato de la Anelises ... Leapsa cu adevarat sau fals

1. exista lucruri pe care le regret in trecutul meu si as vrea sa le schimb
FALS! nu regret nimic din ce am facut pana acum...


2.n-am tras niciodata teapa la o intalnire
FALS! de prea multe ori chiar...

3. mi-e teama de inaltime
FALS! Stau la 10 ce dracu...

4. nu am nicio obsesie
FALS! prea multe chiar...

5. nu m-am indragostit niciodata de un prieten
ADEVARAT! n-are rooooost...

6.cred in minuni
ADEVARAT! dupa trei-patru fumuri altfel intelegi lumea..:))

7. sunt dependenta de tigari
ADEVARAT! and i ain't proud of it...

8. ador vinul rosu
FALS! urasc vinul in general....

9. culoarea mea preferata este negrul
ADEVARAT! e sumbra, eleganta, sta bine oricui, oricand

10. ascult manele
ADEVARAT! de fiecare data cand ma dau pe TOMIS sau cand ies cu fititzilii


 11. vorbesc singur/a
ADEVARAT! idem punctu 6.

12. plang din orice
FALS! nu din orice...dar cred ca mai plang si eu:))


13. imi plac reptilele
ADEVARAT! uite tantaru uite tantaruuu

14. cea mai buna prietena a mea este o fata
ADEVARAT! are barba si o cheama Cristi :D

Asta se duce la Sombrerito,  erase-rewind si lu Oana - Rom fum si vanilie

3 comments:

Anonymous said...

:)) uite tantaru uite tantaruu :))) foarte tare

Camelia Bucur said...

maine o "rezolv":)

Anonymous said...

" 7. sunt dependenta de tigari"

lasa-le pisi .. nu-s bune :p

Post a Comment