Monday, March 22, 2010

Leapsa!

Se pare ca e contagios, si la fel ca anelise am furat-o si eu!

Primul cuvant pe care l-ai spus: bau;

Prima zi de scoala generala: eram paranoic din frageda pruncie, pentru mine toata lumea era dubioasa;

Primul tau sarut: la 12 ani cred;

Prima formatie care ti-a placut la nebuie: cred ca Phoenix sau Holograf;

Primul CD cumparat: Metallica - And Justice for All;

Prima zi de liceu: Din nou paranoic, dar de data asta eram dubios pentru toata lumea, iesit din tiparul clasei - tricou cu Metallica si tenesi chinezesti ieftini;

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul(a) cel(a) mai bun(a): s-a balbait.... ;

Prima zi de facultate: prin octombrie anul asta;

Prima restanta: probabil prin iarna :)) ;

Prima zi la locul de munca: foarte timid, eram cel mai mic si imi era frica sa nu fac ceva gresit;

Prima oara cand ai postat pe blog(data): 13/12/2009







Dau si eu leapsa mai departe lui:Sombrerito Cheez Un Prost roxana

4 comments:

Anonymous said...

primul cuvant a fost bau?? :))) ce tare

Un Prost said...

Ce leapsa mi-ai dat? :))) Sunt prea prost si nu ma prind =))

ciuixxx said...

daca tu nu te prinzi..eu nu mai inteleg nimic...:)))

Anonymous said...

Primul cuvant pe care l-ai spus: ha ha ha :)) se pune ca virgula cuv?

Prima zi de scoala generala:mmda eu am fost intotdeauna prietenoasa , zambeam la toata lumea :)))
Primul tau sarut: bn iti zic nu razi bn? 16 ani sau 17 cam asa :)));

Prima formatie care ti-a placut la nebunie : asta e cam nush cum...sa-mi aduc aminte cand eram mica 3 Sud ESt deci fara sa razi bn?:)))) si acuma hmm..acuma imi plac mai multe , n-am una super preferata:)) ! ;

Primul CD cumparat:pas nu cumpar Cd-uri dar am vrut sa mi-l cumpar pe a lui BItza PS: am uitat si am luat mel de pe net :))

Prima zi de liceu:hmm..nimic schimbat al mine :)) ras cu gura pana la urechi chiar daca nu stiam pe nimeni ma bagam in seama repede :)) PS: eram uimita ca aveam o groaza de baieti in clasa si tot mi se pareau urati:))))

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul(a) cel(a) mai bun(a): hmmm plangea si eu ii bagam firmituri de paine in gura :))) asta ca sa numai planga :))) (PS: e vb de elena blonda :)) ca scuza cred ac aveam 2 ani sau 3 :)) si ea 1 un an sau ceva de genu :)). ;

Prima zi de facultate: dap aici te plagiez :))) prin octombrie anul asta;

Prima restanta: aici nu te plagiez nu s epune vb de restante la mine :)):)) ;

Prima zi la locul de munca: tot cu zambetul pe buze :)) mereu zambesc :P pisi tu stii parca :))
Prima oara cand ai postat pe blog(data): 12/01/2009 cred cam asa :P

Post a Comment