Tuesday, March 30, 2010

Leapsa!

Raspund la invitatia la saptamana lepsurilor:)) trimisa de anelises siii leapsa de azi este:

10 chestii pe care le urasc nespus

1. urasc prostia...cred ca e ceva firesc
2. urasc  sa zic ce urasc
3. urasc prietenii falsi
4. urasc metro-ul din Bucuresti
5. nu urasc
6. urasc paranoia
7. urasc ca habar nu am ce urasc
8. urasc sa nu am tigari
9. urasc ca ador sa rulez
10. urasc flroile lu mama care doar ce au cazut pe jos !!!!!!!!!!


dau leapsa asta oricui o vrea si crede ca e in stare sa o faca! pentru mine a fost un chin

9 comments:

Anonymous said...

ce-s alea ocb-urile??

sburatorul said...

si eu urasc agramatii care uita sa puna PE CARE in loc de care. E jenant, da-o-ncolo, ai o varsta.

Camelia Bucur said...

neaparat in ordinea asta?

ciuixxx said...

nu neaparat in ordinea asta:))

ciuixxx said...

@sburatorul....

ce incisiv esti, scuze...data viitoare o sa fiu mai atent..

Anonymous said...

cand ai timp sa faci si ultimele 2 lepsuiri :))

Camelia Bucur said...

fac si eu leapsa asta, dar maine dimineata:P

Camelia Bucur said...

rezolvată:D

Anonymous said...

da cois , schimb de linkuri , te aveam la blogroll dar am facut o prostie cu tema si s-au sters toate widgeturile...

Post a Comment